Josera - 1go - WEB Services
16619
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16619,bridge-core-3.0.7,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,qode-wpml-enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Josera

τομέας αγοράς

ζωοτροφές

Date
κατηγορία
ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σχετικά με το έργο

Η Josera είναι μια Γερμανική εταιρία σκυλοτροφών & γατοτροφών που αντιπροσωπεύει η ΒΙΟΖΩΚΑΤ. Στόχος του πελάτη ήταν η δημιουργία διάδρασης στο περιβάλλον του Facebook έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίσουν τα προϊόντα της εταιρίας. Για το σκοπό αυτό εξελίχθηκε μια διαδραστική εφαρμογή (Interactive Newsfeed Facebook App) η οποία έτρεξε για 1 μήνα στην επίσημη σελίδα της Josera στο Facebook. Χάρη στη διαδραστική φύση του app, η εφαρμογή στόχευσε γεωγραφικά μια ομάδα δυνητικών πελατών που αποδεδειγμένα είxαν κάνει like σε παρόμοιες σελίδες με σκυλοτροφές. Το app εμφανίστηκε στις οθόνες των δυνητικών πελατών καλώντας τους να παίξουν ένα παιχνίδι ερωτήσεων-απαντήσεων για να μπουν σε κλήρωση. Όλοι όσοι έπαιξαν το παιχνίδι αποδέχθηκαν τους όρους που είχαν αναρτηθεί στη σελίδα της εταιρίας και διεκδίκησαν το δώρο τους. Στη συνέχεια, οι νικητές εξαργύρωσαν το κουπόνι τους στο δίκτυο των καταστημάτων που πωλούν τα προϊόντα της εταιρίας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα δοκιμής και γνωριμίας με τις σκυλοτροφές Josera.